Wiadomości promowanewtf

Zgrabne uda i powodzenie na portalach społecznościowych – w Japonii można je spieniężyć

Otóż, jak donosi Japan Daily Press, japońska firma marketingowa Wit Inc wpadła na ciekawy sposób rozreklamowania swoich produktów. „Nośnikiem” takiej reklamy są… kobiece uda.

Byłbym bardzo zdziwiony, gdyby nie fakt, że wiadomość ta pochodzi z Kraju Kwitnącej Wiśni – ojczyzny najbardziej pokręconych programów rozrywkowych, wynalazków nie z tej Ziemi i animek dla dorosłych.

Twórcy tego nietypowego rodzaju reklamy oferują młodym Japonkom do 121 dolarów za dzień pokazywania się tu i tam na mieście z naklejką na ciele. Ma się ona znajdować między zakończeniem krótkiej, znanej z japońskich filmów spódnicy a nadkolanówkami. Tyle na początek.

Wit Inc stawia jeden warunek – oklejona dziewczyna musi zrobić w ciągu dnia dwa zdjęcia swoim udom i udostępnić je na portalach społecznościowych. Niestety nie podano, jaka jest dolna granica posiadanych „znajomych” (z moimi udami i trzystoma obserwującymi na Twitterze pewnie nie miałbym na co liczyć) oraz, czy w grę wchodzi również geotagowanie zdjęć.

Ciekawe, jaka jest reakcja feministek na taką formę reklamy. Z jednej strony jest to traktowanie ciała jak towaru („szef Wit Inc musi być szowinistyczną świnią”), z drugiej jednak pozwala dorobić młodym Japonkom i stać się bardziej niezależnymi (powiedzmy).

Pytanie do naszych Czytelniczek: czy dałybyście się w ten sposób okleić?

Zdjęcie pochodzi z Japan Crush


podobne treści