fotosamochodywtf

Zamiast przejść do lamusa, kody QR wylądowały na tyłkach

Wydaje się, że zaprzedane na potrzeby marketingu kody QR, które powinniśmy „zeskanować, by uruchomić aplikację”, to pogrzebany i zapomniany trend. Jest zupełnie inaczej! Niestety…

Jak donosi słynny portal WTF QR CODES, na wystawie LA Auto Show, która odbyła się w listopadzie 2011 roku (gorące przeprosiny za odgrzewanie kotleta) przy samochodach pojawiły się hostessy w czarnych, obcisłych sukienkach. To oczywiście nie jest problemem, tylko fakt, że kody do zeskanowania zostały strategicznie umieszczone na… pupach prezentujących auta pań.

Powinnam zaprotestować przeciwko uprzedmiotowianiu kobiecego ciała, brakowi szacunku, itp., ale potrafię tylko zapytać: Kto wpadł na taki genialny pomysł i co go do tego skłoniło? Czy już zdążył to przemyśleć? Do jakich doszedł wniosków? [WTF QR Codes, Copyranter, MotorheadMama]


podobne treści