biznesinternet

YouTube pracuje nad usługą telewizyjną o nazwie Unplugged

Google nie ustaje w wysiłkach zmierzających do rozwoju platformy YouTube. Według najnowszych doniesień, Mountain View pracuje nad nową płatną usługą, która ma dostarczać użytkownikom materiały dostępne dziś w sieciach kablowych.

Jak donosi agencja Bloomberg, YouTube jest w trakcie przygotowywania nowej usługi o roboczej nazwie Unplugged, która w pewnym sensie ma zastąpić telewizję – w zmian za miesięczny abonament nie wyższy niż 35 dolarów, użytkownicy mają uzyskać dostęp do treści dostarczanych przez największe amerykańskie korporacje medialne. Przynajmniej takie są założenia, ponieważ według agencji szefostwo YouTube’a jest już co prawda po pierwszych rozmowach z takimi koncernami jak  Viacom, Twenty-First Century Fox czy CBS, ale wiążące ustalenia jeszcze nie zapadły.

Co nie przeszkadzało YouTube już teraz wprowadzić pewnych zmian w swojej infrastrukturze technicznej, by mogła ona obsłużyć nowe możliwości wprowadzone za sprawą YouTube Unplugged. Jeśli uda się osiągnąć porozumienie z dostawcami treści, co wcale nie będzie takie proste, YouTube Unplugged mogłoby zadebiutować jeszcze przed końcem tego roku. Choć bardziej prawdopodobną datą premiery jest rok 2017.

Zdjęcie: Flickr/Rego-d4u.hu


podobne treści