news

Wizytówka nie do odczytania bez mikroskopu

Włoska agencja reklamowa Enfants Terribles specjalizuje się w projektach viralowych. Aby udowodnić, jak świetnie radzą sobie w świecie reklam wirusowych, pracownicy agencji rozdają wizytówki, z których dane można odczytać dopiero w mikroskopowym powiększeniu.

Na pierwszy rzut oka wszystko się zgadza. Tylko że widoczne na wizytówkach dane dotyczą nieistniejącej firmy Ebolaindustries, a zamiast prawdziwych danych osobowych członków zespołu, odczytać można pseudonimy w rodzaju „Mrs. Grey”. Chętni do poznania prawdziwych personaliów danej osoby muszą użyć mikroskopu, ponieważ słowa nadrukowano na wizytówce czcionką… mikroskopijną. Litery są zbyt małe, by je dojrzeć nieuzbrojonym okiem.

Wieści o tym pomyśle rozchodzą się w Internecie pocztą pantoflową. Co tylko dowodzi o skuteczności włoskich specjalistów od virali.

You'll Need a Microscope To Read the Fine Print on These Business Cards

[Ads of the World, Super Punch]


podobne treści