video

Torba pełna zakupów i na twarzy dziecka pojawia się uśmiech


Chodzi o zdjęcie dziecka zamieszczone na torbie sklepu z zabawkami Joupi. Torba zaprojektowana przez agencję reklamową na potrzeby francuskiej sieciówki z towarami dla dzieci uśmiecha się tylko wtedy, gdy jest pełna podarunków dla małych klientów.

Hasło reklamowe Joupi brzmi „Specjaliści od dziecięcych uśmiechów”. Zatem na torbach zakupowych marki umieszczono buźki maluchów w dwóch wariantach: z pochmurnym lub rozradowanym wyrazem twarzy. Uśmiech pojawia się wtedy, gdy torba jest pełna, ponieważ w jej środku umieszczono prosty mechanizm przesuwający paski z fragmentami twarzy dziecka. Napełnienie torby gwarantuje, że postać na zdjęciu będzie usatysfakcjonowana. Pomysłowe!

To tak na wypadek, gdyby rodzice nie zostali jeszcze przekonani przez inne reklamy, co uszczęśliwia dzieci. A jak jest naprawdę? [Ads of the World, Walyou]


podobne treści