gadżetymobilenews

Samsung Gear VR w listopadzie, Minecraft dla Oculusa

Wczorajszy dzień przyniósł kilka nowych informacji na temat wyścigu o palmę pierwszeństwa w kwestii wprowadzenia gogli VR na masowy rynek. Wygląda na to, że pierwszy będzie Samsung, ale konkurencja dodaje argumenty za tym, by jednak chwilę poczekać.

Podczas wczorajszego Oculus Connect Samsung zapowiedział, że już w listopadzie tego roku do graczy trafią przygotowywane we współpracy z Oculus VR gogle Gear VR. W odróżnieniu od wcześniejszych wersji deweloperskich będą one przystosowane do współpracy z szeroką gamą tegorocznych urządzeń mobilnych Samsunga, na przykład z Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+ lub Note 5. Urządzenie, które ma być dodatkiem do smartphone’a, będzie też dużo tańsze niż jego wersja deweloperska, ma ono bowiem kosztować 99 dolarów. Dodatkowym atutem gogli Samsunga ma być także wsparcie dla Netfliksa, TiVo i Twitcha. Przedstawiciel koreańskiej firmy zapowiedział, że Gear VR trafią do sprzedaży w USA jeszcze przed „czarnym piątkiem”, który w tym roku przypada na 27 listopada. W pozostałych krajach mają się one pojawić niedługo później.

Choć wczorajsza konferencja nie przyniosła nowych informacji na temat ostatecznej ceny zestawu Oculus Rift, przedstawiciele Microsoftu, którzy pojawili się na scenie, zapowiedzieli, że Minecraft pojawi się również na tę platformę. Odpowiednia wersja, przygotowana do działania pod Windowsem 10, pojawić się ma w okolicach premiery samych gogli, czyli w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Jest to oczywiście dobra wiadomość dla graczy, ale jednocześnie kolejne potwierdzenie tego, że dla Microsoftu obecnie ważniejsza jest promocja Windowsa 10 „jako usługi” niż ślepe promowanie innych własnych rozwiązań. W końcu Minecraft jest już teraz wykorzystywany do promocji przygotowywanych przez Redmond okularów HoloLens.


podobne treści


Logotomia.com.pl – Tworzymy grafikę użytkową dla firm i organizacji, wydarzeń i produktów.>>>



BrowarPerun.pl – Nowy browar rzemieślniczy!


Kolorydnia.pl – Blog kobiecy – kultura, rozrywka, fitness, lifestyle.