newssmartfonyWiadomość główna

OnePlus 2 oficjalnie zaprezentowany

Ze względu na oferowaną specyfikację, jakość wykonania, a przede wszystkim atrakcyjną cenę, OnePlus One szybko wzbudził spore zainteresowanie. Nic więc dziwnego, że premiera jego następcy była wyczekiwana przez wiele osób.

Następca „zabójcy flagowych smartphone’ów” został właśnie oficjalnie zaprezentowany. Jest co prawda trochę droższy niż pierwsze urządzenie chińskiej firmy, ale nadal oferuje użytkownikom świetną specyfikację w bardzo dobrej cenie.

Wyposażone w 5,5 calowy wyświetlacz IPS LCD o rozdzielczości Full HD OnePlus 2 działa pod kontrolą Oxygen OS, czyli autorskiej modyfikacji Androida, która ma wyróżniać się optymalizacją oraz płynnością działania. Elementy obudowy wykonane zostały z aluminium oraz stali nierdzewnej, a wygląd tylnej części obudowy można personalizować przy pomocy specjalnych paneli dostępnych w różnych wzorach. Pod ekranem znajduje się panel dotykowy, a na nim przycisk home wyposażony w czytnik linii papilarnych.

Sercem OnePlus 2 jest 64-bitowy ośmiordzeniowy procesor Snapdragon 810 w nowej wersji, która w stosunku do poprzednika ma radzić sobie lepiej z odprowadzaniem ciepła. Procesor wspierany jest przez układ graficzny Adreno 430 oraz 3 lub 4 GB pamięci RAM. W zależności od wersji, użytkownik otrzyma 16 lub 64 GB pamięci wewnętrznej, której niestety nie można rozszerzyć przy pomocy kart microSD. Urządzenie wyposażono w WiFi, Bluetooth 4.1, LTE, złącze USB Type-C oraz nawigację GPS i GLONASS i wsparcie dla dwóch kart nanoSIM.

Główna kamera, wyposażona w laserowy autofocus, może wykonywać zdjęcia w rozdzielczości 13 megapikseli, natomiast kamera skierowana na użytkownika oferuje 5 MP. Urządzenie wyposażono ponadto w akumulator o pojemności 3300 mAh. Całość waży 175 gramów, a wymiary urządzenia wynoszą 151,8 na 74,9 na 9,85 milimetra.

Urządzenie w wersji wyposażonej w 3GB pamięci RAM i 16 GB pamięci wewnętrznej ma kosztować 329 dolarów, natomiast za model z 4 GB RAM i 64 GB na dane trzeba będzie zapłacić 389 dolarów. Urządzenie ma trafić do pierwszych klientów 11 sierpnia. Pod warunkiem oczywiście, że uda się im zdobyć zaproszenie, ponieważ producent nie zamierza rezygnować ze strategii marketingowej, która sprawdziła się w przypadku OnePlus One.


podobne treści


Logotomia.com.pl – Tworzymy grafikę użytkową dla firm i organizacji, wydarzeń i produktów.>>>



BrowarPerun.pl – Nowy browar rzemieślniczy!


Kolorydnia.pl – Blog kobiecy – kultura, rozrywka, fitness, lifestyle.