news

Nike angażuje kibiców we własną kampanię reklamową

Reklamodawcy wiedzą, że lepiej nie przepuścić okazji na wypromowanie marki przy okazji mundialowych rozgrywek. Aby to zrobić skutecznie, potrzeba nie tylko pokaźnego budżetu. Liczy się pomysł.

Na profilach Nike na Facebooku i Twitterze można wpisać krótką wiadomość, która zostanie potem wyświetlona na ekranie o wymiarach 44 x 42 metry, umieszczonym na wieżowcu w Johannesburgu. Wiadomości powinny być kierowane do jednego z 57 sportowców, którzy biorą udział w kampanii firmy, w tym Ronaldo, Robinho i Rooneya. Codziennie wyświetlanych jest nawet 100 wiadomości. Ich treść można określić jako „inspirującą”.

Wielki ekran to element kampanii Nike „Twórz przyszłość”, w ramach której w Warszawie pojawiły się wizerunki piłkarzy na plakatach w przejściu podziemnym pod Rotundą. Niestety, podobnego ekranu w polskiej stolicy brak. [WM]


podobne treści