news

Nietypowy billboard

Wyobraźcie sobie, że jedziecie autostradą numer 1220 gdzieś w Północnej Karolinie. Jest mniej więcej między 16 a 19. Wracacie do domu i nie możecie doczekać się obiadu, aż tu nagle… czujecie zapach pysznego, soczystego steku! Skąd dochodzi zapach? Okazuje się, że z billboardu. Na taki zapachowy pomysł na reklamę wpadli Amerykanie z firmy Bloom zajmującej się siecią sprzedaży żywności. Reklama „pachnie” nie tylko popołudniami, ale też rano między 7 a 10 (każda pora na taki stek jest dobra – prawda?). Amerykańska redakcja Gizmodo wydała dość niepochlebną opinię o tym pomyśle, ale mi cieknie ślinka. Nie obraziłbym się na taki zapach w samochodzie będąc przejazdem w okolicy… [What's In Store]


podobne treści


  • Mateusz Rodak

    Przed chwilka było o tym w TVN24 :p

  • zuzanka-80

    git pomysł!Mi się marzą takie kina

  • Anonim

    @zuzanka-80 – zapach ma jedna wade – utrzymuje sie w powietrzu przez jakis czas. Wiedzac o tym wyobraz sobie teraz ogladanie filmu np wojennego – scena pierwsza – spalona wioska w vietnamie pelna gnijacych zwlok przechodzaca flashbackiem na scene milosna wsrod roz, obawiam sie ze wsrod roz wciaz bedziesz czula trupy :)

  • zuzanka-80

    róże z trupami!haha,niezła kombinacja!;P
    to byłby czad jakby wymyslili takie kina ale to dluuga droga…a może wystarczy wziąć ze sobą kawę do wąchania i nozdrza nie zwariują?!:)Pewnie kiedys cos takiego wymyslą.