fotoportale społecznościowe

NASA otwiera profil na Instagramie

Ponieważ jeszcze trochę czasu minie zanim NASA będzie mogła pochwalić się przeprowadzeniem zapowiedzianej na początku tego roku misji na asteroidę, amerykańska agencja kosmiczna chce upewnić się, że o niej nie zapomnimy. A przynajmniej, że nie zapomną o niej użytkownicy InstagramaNASA ogłosiła dziś bowiem otwarcie własnego kanału na należącym do Facebooka portalu.

„Cały czas staramy się poszerzać portfolio używanych przez nas mediów społecznościowych by lepiej przekazać historię dokonań i odkryć NASA. Instagram ma wielu zaangażowanych użytkowników, którzy oczekują nowych i zadziwiających zdjęć. Jesteśmy przekonani, że posiadamy jedne z najbardziej unikalnych zdjęć na naszej planecie i poza nią – nie możemy się doczekać chwili, w której zaczniemy komunikować się z użytkownikami Instagrama.”

Nie trzeba było długo czekać na pierwsze zdjęcia opublikowane przez NASA. Dziś po południu użytkownicy mogli zobaczyć między innymi słynne zdjęcie Ziemi wykonane przez załogę Apollo 11. Agencja nie planuje jednak udostępniać jedynie zdjęć historycznych. Na Instagramie pojawiać się będą także zdjęcia dokumentujące aktualne misje. Na pierwszy ogień mają pójść zdjęcia startu próbnika Lunar Atmosphere and Dust Environment Explorer (LADEE).

Najwyraźniej użytkownikom Instagrama spodobał się pomysł NASA. Po dziesięciu godzinach od opublikowania pierwszego zdjęcia, profil agencji obserwowany jest już przez prawie 18 tysięcy osób.


podobne treści