design

„Namalowany przez dziecko” sklep ze słodyczami

Sklepy ze słodkimi przysmakami istnieją po to, by sprawiać przyjemność najmłodszym, więc czy powinni je projektować dorośli? Wchodząc do sklepu The Candy Room w Melbourne, odniesiemy wrażenie, że ściany pomazało dziecko.

Wystrój wnętrza jest co prawda dziełem profesjonalistów z Red Design Group, ale ważne, że wygląda jak pobojowisko po przedszkolakach z kredkami w dłoniach. Zachęca do zabawy i spróbowania łakoci. Dorośli też odnajdą w The Candy Room inspirację do zakupów.

Stworzona przez Cristinę Velardo i Leonie Schwetzer marka Sweet Enough od lat specjalizuje się w importowaniu do Australii słodyczy bez cukru. Sklep The Candy Room w Melbourne to debiut dwóch przedsiębiorczych kobiet na rynku detalicznym. Z pewnością wielu gości będzie chciało zobaczyć, jak butik wygląda w środku. A potem będą musieli skusić się na coś pysznego. [The Candy Room, Red Design Group, PSFK]


podobne treści