news

„Mroczny Rycerz” na Facebooku, czyli jak z portalu zrobić kombajn

Po wypuszczeniu na iPhone aplikacji „The Dark Knight” oraz „Inception”, koncern Warner Bros. postanowił udostępnić odpłatnie użytkownikom najpopularniejszego portalu społecznościowym na świecie tego samego „Mrocznego Rycerza”. Facebook niebawem może stać się największą wypożyczalnią filmów w Sieci.

Koszt wypożyczenia filmu, w którym tegoroczny zdobywca Oskara – Christian Bale wciela się w postać Batmana wynosi 30 „fejsbukowych monet”, które stanowią równowartość trzech dolarów. Za niecałe 12 złotych otrzymuje się możliwość oglądania przez dwie doby kompletnego filmu w nieznanej jeszcze jakości. Osoby sięgające w tym momencie po skarbonkę uprasza się o wstrzymanie się przed rozbiciem świnki – najnowsza usługa, w ramach której pojawi się niebawem więcej filmów na Facebooku jest niedostępna w Polsce.

Na Facebooku mamy już cieszące się ogromną popularnością gry (do FarmVille I Mafia Wars dołączą w maju Angry Birds), niezliczoną ilość aplikacji, chimerycznie działający komunikator, ulepszoną galerię zdjęć, fanpejdże wszystkiego, co tylko może przyjść do głowy oraz usługi lokalizacyjne. Jaki będzie następny pomysł pana Zuckerberga na urozmaicenie działania swojego portalu? [Hollywood Reporter]


podobne treści


  • wpo

    „Jaki będzie następny pomysł pana Zuckerberga na urozmaicenie działania swojego portalu?” Może rozdawanie pieczątki „Lubię to!” z http://www.ja-lubie-to.pl każdemu użytkownikowi? Było by to przedłużenie zasięgu Facebooka na sytuacje bez komputera :)