newsvideo

Microsoft nabija się z iPada i Siri

Marketingowcy z Redmond mają ostatnio naprawdę niezłą passę. Microsoft postanowił pójść śladami Samsunga i nakręcił reklamę tabletu, w której naśmiewa się z ograniczonych możliwości iPada.

W klipie o dość sugestywnej nazwie – Windows 8: less talking, more doing – Microsoft próbuje udowodnić, że tablety z jego własnym OS-em są dużo bardziej funkcjonalne, a przy tym o wiele tańsze od nadzwyczaj popularnego (szczególnie w Stanach) urządzenia Apple. I choć to tylko zabawna reklama, trzeba przyznać, że czyni to całkiem skutecznie, wymieniając po kolei funkcje Win8, których nie sposób uświadczyć w tablecie z Cupertino (ot np. żywe kafelki, praca w dwóch oknach jednocześnie czy PowerPoint).

Nie dalej jak miesiąc temu, Microsoft wykorzystał podobny schemat do reklamy bazującego na Windowsie Phone 8 smartfona Lumia 920, w której nabijał się z fanów Androida i Apple. Czyżbyśmy mieli do czynienia z początkiem nowego trendu?

 

Źródło: Gizmodo.com


podobne treści