biznesinternetnews

Google zamyka strony internetowe Motoroli

Cięcia, cięcia i jeszcze raz cięcia. Po tym jak w maju tego roku Google wykupiło Motorolę Mobility za oszałamiającą kwotę 12,5 miliarda dolarów, dość jasnym stał się fakt, że gigant z Mountain View będzie musiał poważnie zastanowić się nad możliwościami uzdrowienia swego nowego  dziecka. Oto pierwszy (a przynajmniej pierwszy widoczny dla nas) efekt tych rozmyślań: Google postanowiło zamknąć wszystkie regionalne strony internetowe Motoroli w Azji, Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

Mieszkańcy wszystkich powyższych rejonów (także Polacy), odwiedzając lokalną witrynę amerykańskiej firmy natrafią na komunikat informujący o jej zamknięciu:

Jesteśmy w trakcie modernizowania naszych systemów biznesowych oraz pomocy technicznej, co niestety wiąże się z tym, że dedykowana witryna dla Polski nie będzie już dostępna. Lokalna witryna wsparcia technicznego będzie nadal dostępna, a nasze produkty będą nadal objęte wsparciem.

Wygląda na to, że Google robi co tylko może, by wydobyć wykupioną przez siebie Motorolę Mobility z dość poważnego dołka. No, ale co tu dużo mówić – zamknięcie kilku stron w Internecie na pewno nie wystarczy. Możemy mieć przekonanie graniczące z pewnością, że to jeszcze nie koniec ewentualnych cięć. Zobaczymy, jak będą one wyglądać.

[The Next Web]


podobne treści