ciekawostkiinternetWiadomość główna

Facebook podpowie Brazylijczkom w co powinni się ubrać

Facebook dotarł nawet na… wieszaki. Brazylijski oddział międzynarodowej sieci sklepów odzieżowych, C&A, postanowił umieścić nad dostępnymi w jego ofercie ubraniami liczniki wskazujące ile osób polubiło je na Facebooku.


Ile razy zdarzyło wam się wejść do sklepu w galerii handlowej albo jakimkolwiek innym miejscu w poszukiwaniu kilku nowych t-shirtów, za nic w świecie nie mogąc zdecydować się na kupno żadnego z nich? Ani razu? Nigdy? No, dobra, mnie też, ale podobno są tacy (dotyczy to chyba, nie bijcie, w szczególności kobiet), dla których dobór właściwej garderoby stanowi nie lada wyzwanie. Remedium na tę przypadłość odnaleziono daleko, daleko za oceanem, w krainie kawy, futbolu i mniejszego od świebodzińskiego pomnika Chrystusa. By nie musieć uganiać się kilka godzin po sklepach, Brazylijscy modnisie mogą skorzystać przy wyborze ubrań z podpowiedzi ich rodzimych Facebookowiczów (bo skąd w ogóle pewność, że taka ekspedientka się zna). W większości siła.

W związku z zapoczątkowaną jakiś czas temu inicjatywą Fashion Like, ciuchy w brazylijskich filiach C&A wylegiwują się na wieszakach wyposażonych w na bieżąco aktualizowane liczniki, pokazujące ile osób uznało daną rzecz za na tyle fajną, by zaszczycić ją kliknięciem w „lubię to„. Eksperyment cieszy się podobno dość sporą popularnością, osiągając w ostatnich dniach całkiem rozległą, międzynarodową sławę.

Traktując to oczywiście w kategoriach ciekawostki – myślicie, że takie rozwiązanie przyjęłoby się globalnie? Pęd za stadem nie jest zjawiskiem szczególnie niszowym, więc w sumie… dlaczego nie?

Spot promujący inicjatywę Fashion Like:

[the verge]


podobne treści