news

Facebook planuje wprowadzenie funkcji „inspirowanej Grouponem”

Zakupy grupowe to jeden z najlepszych biznesów w Sieci, do tego bardzo
świeży i wciąż rozwijający się w oszałamiającym tempie. Nic dziwnego, że
Facebook zwietrzył interes.

Serwis społecznościowy dysponuje bazą danych ponad 500 milionów mieszkańców globu, którzy widzą na portalu, co poczynają ich znajomi i mogą się dzielić pomysłami. A gdyby tak polecali sobie na Facebooku zniżki na sushi, hotele i masaże? Tak, jak na Grouponie, tylko bez Groupona?

Pilotaż ofert będzie skierowany do przedsiębiorców i użytkowników Facebooka z wybranych miast USA: San Francisco, San Diego, Dallas, Atlanty i Austin. Program zakupów grupowych wejdzie w skład programu Deals, w którym sprzedawcy i usługodawcy już proponują Facebookowiczom lepsze ceny. Pracownicy serwisu zajmą się wyszukiwaniem najlepszych propozycji zniżek i będą je promować na portalu.

Przypomnijmy, że Goolge także pracuje nad taką funkcją. Ciekawe, kto faktycznie zagrozi Groupnowi i podobnym serwisom. [Bloomberg]


podobne treści