wtf

Eksluzywna marka proponuje cienie do powiek „w hołdzie Facebookowi”

Osobom, które przed zrobieniem sobie tatuażu z logo Facebooka powstrzymuje tylko ewentualność, że portal przestanie być trendy, być może spodoba się paleta cieni do powiek firmy Yves Saint Laurent. Dział marketingu koncernu musiał dojść do błyskotliwego wniosku, że klienci rzucą się na wszystko, co ma związek z Facebookiem.

Paleta Devoted to Fans będzie miała swoją premierę 19 lipca. Składa się z czterech odcieni, identycznych z tymi, które widzimy w logo Facebooka. Na pudełku widoczne jest logo YSL w tych samych barwach. Chętni do nabycia kosmetyku zrzeszają się już na fanpage’u, oczywiście na Facebooku.

Z udawanym entuzjazmem czekamy na pierwsze stylizacje! Na pierwszy rzut oka widać, że kwartet chłodnych barw będzie wyostrzać rysy i postarzać. [Fashionista, Refinery29]


podobne treści