video

Czy tak będą wyglądały przyszłe reklamy AR?

Technologia Augmented Reality z pewnością wydaje się ekscytująca, ale czy dziś, kiedy tak naprawdę nadal znajduje się ona w powijakach, naprawdę jesteśmy w stanie wyobrazić sobie w jaki sposób będzie w przyszłości wykorzystywana? Trudno powiedzieć.

Potencjał AR dostrzegany jest przez różne branże, logicznym jest więc, że wcześniej czy później technologią tą zainteresuje się branża reklamowa. Właściwie to już się interesuje, ale na razie daleko jest jej od realizacji wizji, jaką w swoim filmie krótkometrażowym o nazwie „HYPER-REALITY” przedstawia Keiichi Matsuda.


podobne treści


Logotomia.com.pl – Tworzymy grafikę użytkową dla firm i organizacji, wydarzeń i produktów.>>>



BrowarPerun.pl – Nowy browar rzemieślniczy!


Kolorydnia.pl – Blog kobiecy – kultura, rozrywka, fitness, lifestyle.