news

Ale urwał!

Nagranie dowodzi, że trasę każdego wyścigu należy zaplanować szczególnie
starannie. Ważne jest także, by rozejrzeć się zawczasu po okolicy toru
rajdowego.

Chyba że ma się umowę z lokalnym mechanikiem. [Jalopnik]


podobne treści


  • Dawid Krysiak

    co za kretyni… za każdym razem eksplozja śmiechu, bezmyślnego, prymitywnego śmiechu… Rozumiem że to może być zabawne kiedy samochód otrze się o słup, ale kiedy wali centralnie albo ląduje w polu to powinni ruszyć tyłki i pomóc a nie kretyńsko się śmiać…

  • gentlemen

    ale po co tak się spinać?
    przecież te samochody mają klatki, a jak widać na filmiku nikomu się nic nie stało, może oprócz utraconych czasów, ale takie niestety już są rajdy

  • Dawid Krysiak

    nie spinam się – chodzi o zasadę… ostatnio miałem wypadek, polscy kierowcy zachowują się identycznie – wyszedłem z rozbitego auta, mijają mnie 3 samochody, ludzie patrzą z zaciekawieniem przez szybę i jadą dalej… zero zainteresowania czy w rozp….olonym samochodzie ktoś przypadkiem nie potrzebuje pomocy…

  • asdf

    to nie rallycross, tylko rajdy. REDAKCJA> DOUCZ SIE – po raz kolejny zreszta…

  • genltemen

    >tor rajdowy
    lepszym określeniem jest odcinek specjalny

  • bla

    Hmm.. Rajd, to rajd.
    I z takimi rzeczami trzeba się liczyć.
    Nie ma co psioczyć na teren, czy tym bardziej na kibiców.
    Lepiej czasem, żeby swoich łapek nie pchali, tam gdzie nie trzeba.
    Bo więcej mogą zaszkodzić, niż pomóc.
    Trasa rajdu to nie publiczna droga.
    Tu są nieco inne zasady.