film

Zhakowane wyświetlacze okazują się reklamą viralową

Pamiętacie artykuł o mężczyźnie, który zhakował ekrany na Times Square? Długa dyskusja nad tym, czy jest to fake i jak to zrobił zostanie zakończona. Otóż jest to część viralowej kampanii reklamowej filmu „Jestem Bogiem”.

Film dla fanów polskich tłumaczeń tytułów („Limitless” – „Jestem Bogiem”) opowiada o mężczyźnie posiadającym narkotyk, który znosi granice jego możliwości (tytułowe „limitless”). Występuje w nim Bradley Cooper („Kac Vegas”) i Robert De Niro. Oprócz szalonych wyświetlaczy w centrum miasta, reklamowcy mają także na sumieniu hełm do golenia. Tylko szczerze mówiąc, co te filmiki mają do treści filmu? Przekonamy się 1 kwietnia, kiedy film wejdzie na ekrany kin w Polsce.

Wkrótce będziemy się zastanawiać nie nad tym, czy wideo jest nieprawdziwe, ale jaki film lub produkt reklamuje. Spece od reklamy, przeginacie! [NYT]


podobne treści