news

YouTube pozwoli przewijać reklamy

Google po części przyswoił fakt, że ludzie zazwyczaj nie mają ochoty oglądać filmu – wtrętu, kiedy chcą zobaczyć na YouTube superśmieszne wideo kotka biegającego po ogrodzie. W serwisie pojawi się zatem przycisk umożliwiający filtrowanie reklam.

To proste – jeśli film promujący produkt nie przyciąga naszej uwagi, nie obejrzymy go. Wolnoć Tomku w swoim domku. Powiecie: „Ależ kto chciałby dobrowolnie oglądać reklamy?”

Zdziwicie się! Obejrzyjcie początek programu opowiadającego o zaletach maszyny służącej do robienia waty cukrowej, a przekonacie się, że nie sposób się od tego widoku oderwać.

A tak na poważne – reklamodawcy będą musieli się bardziej postarać, by nas zachęcić do obejrzenia spotu. Jak znam życie, na przykład golizną. [Mark Wilson/giz, WSJ, Fast Company]


podobne treści


  • couch

    Kilka razy w roku w seansach od 23 do 4 w nocy sa pokazy NOCY REKLAMOZERCOW czyli maratony najlepszych reklam z calego swiata i myslicie ze kina swieca pustkami?Kawa za darmo i zabawa do rana…