news

Wyścigi nigdy jeszcze nie były tak realistyczne

Wygląd grafiki w Gran Turismo 5 zapiera dech w piersiach, to fakt. Jednak dopiero gdy zobaczycie oficjalny test porównawczy przejazdu po torze Nürburgring w Niemczech, tym prawdziwym i cyfrowym, wtedy zdacie sobie sprawę, że oba są nie do odróżnienia. Brawa dla twórców gry i konsoli, która dostała ją na wyłączność.


podobne treści


  • Marcin Grabowski

    Z tym nie do odróżnienia to trochę przesada;) Nie zmienia to faktu, że kolejna bariera realizmu została przekroczona. Pamiętam recenzje pierwszej cząści Mafii w takim czasopiśmie polskim o grach (tak, tak – tym największym;)). Już wtedy padały określenia „fotorealistyczna” ;)

  • foxtrott87

    Wygląd grafiki zapiera dech w piersiach ? Akurat to najsłabsza strona tej gry. Model jazdy, fizyka, wszytko ok, poza właśnie grafiką. Drzewa w 2d, publika w 2d, płaskie opony jako bandy, do tego zróżnicowanie samochodów na dopracowane „premium”(200 ok. sztuk) i kiepskie „standardy”(800 ok. sztuk). MimogragraMimobowiązkowa dla f

  • foxtrott87

    Coś tam mi się na dole popsuło:) Także mimo to, gra obowiązkowa dla fanów gatunku :)

  • c2607480

    Gram w ta gre od samej premiery. Jednym słowem grafika wymiata!

  • zenobia

    bardzo dobra grafika, ale jednak są do odróżnienia, grafice komputerowej coraz bliżej do filmu z reala, ale różnica jednak jest….

  • marekrybacki

    jak się jedzie jak po sznurku to wszystko jest ok, ale chciałbym zobaczyć porównanie w momencie jazdy na krawędzi przyczepności oraz przy wpadnięciu w poślizg i przy kolizji. Wtedy można by ocenić ile gra ma wspólnego z realnym zachowaniem auta. Takie porównanie jak wyżej było robione już wcześniej dla iRacing i też nie było wielkich różnic między grą a filmem onboard z prawdziwego auta.