news

Wygląda jednak na to, że to nie Steve Jobs stał za kampanią reklamową „Think different”

W biografii Steve’a Jobsa, Walter Isaacson przedstawia go jako głównego twórcę i promotora kampanii reklamowej Apple pod tytułem „Think differently”. Okazuje się, że prawda wygląda zupełnie inaczej.

Rob Siltanen, prezes agencji reklamowej Siltanen & Partners postanowił zaprzeczyć temu stwierdzeniu na łamach Forbes’a, w którym opisał historię powstawania słynnej kampanii reklamowej w 1997 w Los Angeles. Próbę przypisania Jobsowi wszystkich zasług Siltanen nazwał „rewizjonizmem historycznym”.

Czy oświadczenie prawdziwego twórcy kampanii „Think different” (będącej przeróbką ówczesnego sloganu IBM „Think”) będzie początkiem procesu ujawniania pozostałych, raczej mało przychylnych zmarłemu niedawno współtwórcy Apple historii odczarowujących jego geniusz i perfekcjonizm? [Forbes, logo: Wikipedia]

podobne treści

  • kuna

    Steve nie żyje, także teraz nawet ja mogę powiedzieć, że wymyśliłem tę kampanię. Powiem więcej – wymyśliłem iPhone’a i iPada!

  • piterch1

    Kuna ale to JA podrzuciłem Ci pomysł z jednym przyciskiem na dole urządzenia!

  • honda01

    czy to ważne ! Świętym nie jest ;)