internetnews

WSJ: Spotify pracuje nad własną usługą wideo

Jak donosi Wall Street Journal, Spotify pracuje nad nową usługą. Tym razem jednak ma ona skupiać się przede wszystkim na treściach wideo. Według informacji nowojorskiego dziennika jej premiera ma mieć miejsce jeszcze w tym miesiącu.

Według Wall Street Journal, przedstawiciele Spotify są obecnie w trakcie rozmów z dostawcami treści wideo, wśród których mają być także znaczące firmy w branży. Dodatkowo szwedzka firma zainteresowana jest nawiązaniem współpracy z autorami i sieciami specjalizującymi się w tworzeniu i dystrybucji nagrań za pośrednictwem YouTube.

Dane, jakie szwedzka firma zebrała dzięki swojej usłudze muzycznie, mają według WSJ posłużyć do personalizacji przygotowywanej usługi wideo – dotychczasowi płatni subskrybenci, którzy w początkowej fazie mają być głównymi odbiorcami usługi wideo Spotify, otrzymywać będą na ich podstawie rekomendacje. Na razie nie wiadomo, czy nagrania wideo będą dostępne w darmowych wariantach Spotify z reklamami.

Na 20 maja firma zapowiedziała już konferencję prasową w Nowym Jorku. Choć jej temat jest na razie tajemnicą, WSJ sugeruje, że właśnie wtedy szwedzka firma może pochwalić się swoimi planami dotyczącymi wejścia na rynek usług dostarczania wideo.


podobne treści