biznesWiadomości promowane

Uwaga na batony z GPS-em

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają szansę wziąć udział w pierwszej kampanii promocyjnej słodyczy, w której wykorzystano lokalizację GPS. Akcja „We Will Find You”, czyli „Znajdziemy cię” polega na tym, że wśród sprzedawanych w zwykłych sklepach batonów KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk znalazły się specjalne egzemplarze z nadajnikami, dzięki którym zwycięzca otrzyma 10 tysięcy funtów nagrody.

Wystarczy trafić na odpowiednie opakowanie słodyczy i je otworzyć, a pracownicy Nestlé UK w ciągu 24 godzin zapukają do naszych drzwi. W chwili otwierania opakowania zostaje do nich wysłany sygnał GPS. Jak dokładnie to działa i czy uniemożliwia konsumpcję batonu – na razie nie wiadomo.

Nadajników jest tylko sześć.

Grupa docelowa kampanii została ściśle określona. Jak powiedział przedstawiciel Nestlé Graham Walker: „Uważamy, że akcja promocyjna będzie szczególnie interesująca dla mężczyzn, nakłoni ich do sięgania po niewielkie opakowania czekolady i podwyższy wyniki sprzedaży”.

Akcję wspiera kampania outdoorowa z 3 tysiącami plakatów oznaczonymi kodami QR, które prowadzą do strony konkursowej. Za pomocą smartfona należy zeskanować kod, by wziąć udział w drugiej części promocji, w której do wygrania są nagrody w wysokości 10 funtów. Na stronie widnieje też aktualna liczba batonów z GPS-em, które pozostały do kupienia. [Nestlé, PSFK]


podobne treści