internetportale społecznościowe

Twittera poradnik dla polityków

Twitter wydaje się prosty – wystarczy wpisać 140 znaków i opublikować swoją wiadomość. Ale są też inne czynniki związane z obecnością w mediach społecznościowych, które proste być już nie muszą. Zwłaszcza dla polityków. Dlatego Twitter wydał dla nich poradnik liczący aż 136 stron.

Politycy lubią Twittera. Zwłaszcza przed wyborami. Niektórzy używają go do tego, by utrzymywać kontakt ze swoimi wyborcami. Inni, ponieważ dzięki niemu starają się budować swój wizerunek w mediach. Jeszcze inni dlatego, że ktoś im doradził, że to teraz modne. Ale wszyscy, nawet najbardziej doświadczeni, użytkownicy-politycy, musieli kiedyś rozpocząć swoją przygodę z tym medium. I właśnie dlatego, Twitter przygotował dla nich specjalny podręcznik zatytułowany „Twitter Government and Elections Handbook”, w którym na 136 stronach firma tłumaczy politykom co to jest Twitter i do czego można go wykorzystać.

Jak tłumaczy Bridget Coyne, menadżerka zespołu Twitter’s Government and Elections Partnership Team, pomysł napisania podręcznika powstał, kiedy w ubiegłym roku nowi zweryfikowani amerykańscy politycy zaczęli zwracać się do jej zespołu o porady dotyczące korzystania z Twittera. Jak twierdzi Coyene, jest on „bardzo popularny”, a każdy może zapoznać się z jego treścią.

Co więc w nim znajdujemy? Poruszane w nim tematy są bardzo zróżnicowane – od podstaw, czyli wyjaśnienia czym właściwie jest Twitter i jak zabezpieczyć swoje konto, przez porady jak unikać hejterów i filtrować powiadomienia, a na obsłudze TweetDecka, narzędzi analitycznych oraz dodatkowych usług, takich jak Vine, kończąc.

Zdjęcie: Twitter


podobne treści