news

Straszą włamaniem, by zdobyć klientów

Pewnego dnia wracacie do domu, a za drzwiami czeka na was pudełko. Za drzwiami, podczas gdy w domu nie było nikogo. Okazuje się, że to nie hojny włamywacz, tylko psikus specjalistów od marketingu.

Kampania reklamowa ADT w Santiago de Chile miała na celu wystraszenie właścicieli mieszkań. Pracownicy firmy oferującej elektroniczne systemy zabezpieczeń wsuwali przez szczelinę pod drzwiami elastyczny kartonik o specjalnym kształcie. Po drugiej stronie zamieniał się w pudełko, czyli coś, czego Chilijczycy się nie spodziewali.

ADT Ad Campaign Scares Homeowners Into Buying ADT SecurityNa pudełku-niespodziance można było przeczytać: „Włamać się do twojego mieszkania jest łatwiej niż myślisz”. Od razu włamać! Najwyżej się wślizgnąć. [Jack Loftus/giz, Copyranter, Geekosystem, Neatorama]


podobne treści


  • dasfsdg

    wykop kurwa

  • hi

    gówno

  • bgquit

    zakop krowa

  • tibiapeja

    WYKOP JP NA 100% WYKOP KURWA ELO

  • 1

    wykop wykop zakop zakop kurwa kurwa dupa chuj

  • elo

    elo ziom dopalacz

  • swsw2

    wykop chuj

  • dupa

    są cycki jest główna

  • ew3r

    arbuz ważył 4.5 kg

  • asas

    TROLOLOLOLO

  • sdsdvsdv

    jestesmy KURWAMI z wykopu

  • ncfrefrs

    wykop kurwy

  • ggg

    Wiecie Co ? Jednak Tyskie robi swoje ! No i TUSK ma gówno do tego AMEN

  • dred

    Nie da rady wykopać… Odbija się od drzwi…

  • sds

    ale z was debile :P

  • antoenie

    połóż sie i poleż !