videoWiadomości promowanewtf

Stephen Hawking, czarna dziura i porównywarka ubezpieczeń, czyli słynny fizyk w reklamie

Nawet fizycy teoretyczni muszą z czegoś żyć. Jest to jak najbardziej zrozumiałe, choć nie spodziewałem się zobaczyć profesora Stephena Hawkinga w reklamie.

Profesor Stephen Hawking wystąpił w najnowszej reklamie brytyjskiej porównywarki ubezpieczeń Go Compare. Strona internetowa zazwyczaj reklamuje się przy pomocy „Gio Compario” – postaci śpiewaka operowego, który musi być wyjątkowo denerwujący jeśli reklamy te emitowane są kilkadziesiąt razy na dobę. Kierownictwo Go Compare zdaje sobie sprawę z faktu, że puszysty śpiewak operowy biegający po ulicach brytyjskich miast, który tenorem wyśpiewuje napotkanym ludziom by sprawdzili cenę ubezpieczenia, nie jest najlepiej przyjmowany przez potencjalnych użytkowników. Dlatego od jakiegoś czasu bawi się tym faktem a teraz postanowiło pozbyć się „Gio Compario”, w spektakularny sposób.

W najnowszej reklamie Go Compare, Stephen Hawking, po latach badań i obliczeń, tworzy więc kontrolowaną czarną dziurę, która wysysa „Gio Compario” z reklamowej rzeczywistości. W rozmowie z Guardianem Hawking stwierdził, że jest fanem reklam Go Compare ale jest także „fanem opery, dlatego byłem zachwycony kiedy dano mi możliwość uratowania Brytyjczyków i uciszenia Gio.”

Nie od dziś wiadomo, że profesor ma poczucie humoru. Zapraszamy do Polski, na pewno znaleźlibyśmy kilka zastosowań dla reklamowej czarnej dziury Stephena Hawkinga.


podobne treści