aplikacjeinternetkrótka piłka

Spotify bez limitów czasowych dla darmowych użytkowników serwisu

Wygląda na to, że jeden z najsłynniejszych serwisów streamingowych świata robi ukłon w stronę swych 18 milionów niepłacących użytkowników. Jak poinformował znany portal TechCrunch – Spotify rezygnuje z nakładania ograniczeń czasowych na darmowych odbiorców usługi.

Do tej pory, korzystanie z bezpłatnego wariantu serwisu było obłożone limitem do 2,5 godziny darmowego odsłuchiwania muzyki tygodniowo. Każdy kto zechciał pozbyć się wspomnianych ograniczeń musiał dokonać zakupu stosunkowo niedrogiego konta premium, oferującego także nieco lepszą jakość odtwarzanych utworów oraz brak reklam zaznaczających swą obecność co kilka pozycji na playliście. Wraz z wejściem w życie nowego porządku rzeczy – darmowi użytkownicy serwisu będą już tylko musieli pogodzić się z obecnością wyżej wymienionych (i dość upierdliwych) reklam. Jakby na to nie patrzeć, bywało gorzej.

No i cóż, biorąc pod uwagę fakt, iż znakomita większość z 24 milionów zarejestrowanych użytkowników Spotify dotąd nie wykupiła dostępu do treści premium, nie mogą nas chyba dziwić próby utrzymania ich przez serwis przy sobie. Szczególnie w dobie stale rosnącej w siłę konkurencji.

Źródło: Gizmodo.com


podobne treści