newssmartfony

Sony Xperia miro modnie zintegruje nas z Facebookiem

Odliczanie (w nadzwyczaj przyspieszonym, dzięki internautom, tempie) dobiegło końca i zza kurtyny wyłoniło się trzymane dotychczas w ścisłej tajemnicy, nowe dzieło Sony. Każdy kto spodziewał się, że będzie to długo wyczekiwana „Hayabusa” musiał się głęboko rozczarować, bowiem najnowszym produktem Japończyków okazał się 3,5-calowy, skoncentrowany na integracji z Facebookiem smartfon Sony Xperia miro.

Tak po prawdzie – nie wiemy o nim nazbyt wiele (poza tym, że jest). Miro dysponuje 3,5-calowym ekranem, 5-megapikselową kamerą, technologią Sony xLOUD, „unikatowym” systemem iluminacji (urządzającym imprezę disco w kieszeni za każdym razem gdy otrzyma się sms-a) i jest ponoć – co ostatnio bardzo modne – głęboko zintegrowany z Facebookiem (co oznacza, że przynudzanie ludzi statusami lub zadręczanie ich naszymi zdjęciami będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek). O jego pozostałym wyposażeniu nie wiemy na razie kompletnie nic, poza tym, że domyślnie oparty jest na najnowszym Androidzie 4.0 Ice Cream Sandwich. Miło. A, i ukaże się w czterech wariantach kolorystycznych: czarnym, czarno-różowym,  biało-złotym lub po prostu białym.

Kiedy trafi na rynek? Tego na razie nie wiadomo, ale ze wstępnych wieści wynika, że będzie dostępny wyłącznie na terenie Europy. Poniżej garść zdjęć i filmik ukazujące Xperię miro w pełnej krasie.

[engadget, androidcentral]


podobne treści