news

Sony już nie sponsoruje reklamy z wybuchającymi dziećmi

Reklama przygotowana na 10 października, czyli „dzień zmian klimatycznych” (dobrze wiedzieć) musiała sporo kosztować. Nic jednak dziwnego, że Sony nie chce już być wymieniany jako sponsor eventu – sprawdźcie, co się dzieje na filmie.

Akcja społeczna zachęca każdego do redukcji konsumpcji energii – a tym samym produkcji dwutlenku węgla – o 10 procent. Kara dla tych, którzy nie przyłączą się dobrowolnie jest bardzo sroga.

Reklama została już zdjęta ze strony 10:10, ale będzie żyć wiecznie na innych witrynach – taki już urok Internetu. [Kat Hannaford/giz, 10:10, Fast Company]


podobne treści


  • cxkiller.ps3

    Pi3prz3ni Eko-Terroryści
    Tylko ciągną naszą kasę. Zajmują się zwykłymi ludźmi i ich samochodami. A przecież wiadomo że większość CO2 produkują fabryki

  • vivacolor

    Zastanawiam się jak bardzo trzeba mieć spapraną psychikę, żeby kręcić takie spoty.

  • raltasu

    co za kretyni :/

  • teiczer

    „Zastanawiam się jak bardzo trzeba mieć spapraną psychikę, żeby kręcić takie spoty. ”

    Trzeba być ekologiem.

  • dampol

    O jezu… toż to jest…