aplikacje

Snapchat testuje funkcję zakupów w Amazonie

 

Zakupy w trakcie spaceru? Nic prostszego. Zwłaszcza, jeśli ma się się w ręku smartphone, a całą resztą zajmie się już Amazon i Snapchat.

Jak donosi portal The Verge, Snapchat testuje nową funkcjonalność, która ma ułatwić użytkownikom robienie zakupów. Użytkownicy, po skierowaniu kamerki Snapchata na dowolny obiekt, lub na kod kreskowy danego produktu, zostaną przekierowani do Amazonu, gdzie już wyświetli się im karta produktowa danego przedmiotu lub przedmiotu bardzo podobnego. Oczywiście nie po to, by sobie go lepiej obejrzeć, ale po to, by móc go w tym miejscu nabyć.

Funkcja jest na razie testowana, a zapytany o nią rzecznik Snap Inc. nie odmówił potwierdzenia jej istnienia. Na razie trudno więc powiedzieć, na jakich warunkach Amazon współpracuje w tym projekcie z firmą, ani kiedy właściwie funkcjonalność ta miałaby trafić do wszystkich użytkowników.

Ale zapewne Snapchat chciałby, by stało się to jak najszybciej. Firma, która od jakiegoś czasu jest w finansowych tarapatach nie pogardziłaby prowizją od Amazonu, za skierowanie swoich użytkowników do tego serwisu.

Ilustracja: The Verge

podobne treści