gadżety

Snap wraca do pomysłu Spectacles


Najwyraźniej Snap nie przejął się specjalnie tym, że ich okulary, których pierwsza wersja zadebiutowała w ubiegłym roku, okazały się być potężną klapą finansową. Teraz firma wprowadza na rynek Spectacles 2.0.

Zbliżają się wakacje, nadchodzi też nowa wersja okularów Spectacles. Choć ich ubiegłoroczna odsłona kosztowała Snapa około 40 milionów dolarów, firma nie zrezygnowała z tego projektu i zdecydowała się na wprowadzenie Spectacles 2.0.

Czym różni się wersja 2.0 od ubiegłorocznych Spectacles? Szkła i oprawki nowych okularów Snapa dostępne będą w bardziej tradycyjnych kolorach. Ramki nowych urządzeń są też cieńsze, a wyposażone w akumulator etui, który naładuje urządzenie do czterech razy, jest teraz wodoszczelne. Naładowane w pełni Spectacles 2.0 będą mogły nagrać około 70 filmów i wraz ze zdjęciami przesłać je do telefonu. Urządzenie jest trochę droższe niż ubiegłoroczna wersja, ponieważ wyceniono je na 149,99 dolarów. Na razie można zamówić je jedynie w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Francji, ale 3 maja lista tych krajów ma się wydłużyć. W końcu Snap raczej nie chciałby, by wersja 2.0 powtórzyła „sukces” swojego poprzednika, więc można spodziewać się, że firma chciałaby by były dostępne jak najszerzej.

Snap zapewne liczy, że Spectacles 2.0 będą sprzedawać się lepiej niż urządzenia pierwszej generacji. Ciekawe jednak, czy firma zamierza kontynuować ten eksperyment w przyszłym roku, jeśli tak się jednak nie stanie.

podobne treści