news

Samsung nie poda na razie nowej daty premiery Galaxy Fold

Zła wiadomość dla tych, którzy zdecydowali się zamówić składanego Samsunga Galaxy Fold. Po tym, jak w testowych egzemplarzach wykryto problemy z ekranem, koreańska firma wstrzymała rynkowy debiut urządzenia. Teraz oferuje zwrot kosztów osobom, które zamówiły go w przedsprzedaży.

Powodem takiej decyzji jest niepewność, co do tego, kiedy właściwie Galaxy Fold trafi do sklepów. Wszystko przez to, że Samsung chce wyeliminować wszystkie problemy ze składanym wyświetlaczem zanim urządzenia trafią na półki. Problem w tym, że nie wiadomo kiedy to się stanie, więc klienci, którzy zamówili urządzenie przedpremierowo, a nie chcą czekać na przedłużającą się dostawę, mogą otrzymać zwrot swojej przedpłaty.

Mało tego, Samsung informuje, że jeśli do 31 maja nie uda mu się rozwiązać wykrytych problemów, wszystkie przedpremierowe zamówienia zostaną anulowane a przedpłaty zwrócone. Każdy z klientów może jednak do dnia 31 maja powiadomić Samsunga, że mimo wszystko chce zaczekać na swój egzemplarz, wtedy jego zamówienie nie zostanie anulowane, jednak nadal nie będzie wiadomo kiedy nastąpi jego realizacja.

Problemy z ekranami wykryto w połowie kwietnia, dosłownie na kilka tygodni przed rozpoczęciem sprzedaży. Dziennikarze, którzy otrzymali Galaxy Fold do testów, zaczęli donosić o problemach z ekranem pojawiających się po zaledwie kilku dniach normalnego użytkowania. Samsung nie zamierza zrezygnować z zapowiedzianego już oficjalnie Galaxy Fold, ale wygląda na to, że problemy z jego ekranem mogą być poważniejsze, niż początkowo przypuszczano.

podobne treści