biznesnews

Revolut z polskim wsparciem i lokalizacją usług

Brytyjski Revolut, fintech oferujący swoim klientom możliwość prostej wymiany walut (również na kryptowaluty), przelewów i wypłaty środków finansowych, zamierza mocniej wejść na polski rynek. Nasz kraj będzie pierwszym rynkiem, na którym firma zlokalizuje swoje produkty.

Jak podał Revolut w komunikacie, Polska jest pierwszym rynkiem, na którym firma wprowadzi lokalny język do obsługi klienta. Dzięki temu będzie można napisać na chacie do konsultanta po polsku. Revolut zaoferuje już także karty i konta, które będą rozpoznawane jako polskie, co ułatwi zasilanie ich przelewami bankowymi i uprości wypłaty z bankomatów.

„Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla Revolut i chcemy, by nasi użytkownicy realizowali transakcje w najprostszy możliwy sposób. Dzięki karcie i kontu, które są rozpoznawane jako polskie, łatwiej wypłacimy pieniądze, zapłacimy kartą oraz ustawimy stały przelew z banku lub od pracodawcy,” stwierdził cytowany w komunikacie Karol Sadaj, manager Revolut na nasz kraj. „To naturalny krok z uwagi na fakt, że w naszym centrum usług w Krakowie pracuje większość spośród 600 pracowników firmy. Obecnie już ponad 350 osób.”

Revolut to najszybciej rosnący fintech w Europie, który w Polsce ma już 280 tysięcy klientów (na początku tego roku było to 30 tysięcy). W ubiegłym tygodniu firma otrzymała europejską licencję bankową, co otwiera jej drogę do tego, by złożone u niej depozyty chronione były w ramach europejskiego systemu gwarancji depozytów bankowych, oraz do wprowadzenia nowych usług takich jak na przykład pożyczki.

Ilustracja: Revolut

podobne treści