news

Reklama roku na YouTube

„Zapinaj pasy” – takie jest proste przesłanie reklamy społecznej, która została uznana za najlepszą, jaką zamieszczono w minionym roku na YouTube.

Niby nic wielkiego, nie pierwszy i nie ostatni spot społeczny namawiający do troski o życie i zdrowie, powołujący się na takie wartości, jak rodzina. Co go wyróżnia? Prostota i perfekcja wykonania, skupienie na emocjach i happy ending. W reklamach społecznych przestrzegających np. przed rozmawianiem przez komórkę za kółkiem często oglądamy krew. Rzadko widzimy lepszą alternatywę, tymczasem marchewka bywa bardziej przekonująca od kija.

Klip „Embrace Life” powstał na zlecenie brytyjskiej Sussex Safer Roads, jego autorami są ludzie z Alexander Commercials. [Copyranter]


podobne treści


  • goneoutofspace

    reklama fajna, rusza! ale hmm, happy ending? :) czy raczej happy end, no i marchewka z kijem troche tu nie pasuje ;D

  • Anna Piwnicka

    happy end to tylko po polsku ;)

  • adam

    kopie mocno, czadowy klip