news

Reklama Motoroli kpi z iPhone’a 4

Nie dość, że Nokia naśmiewała się z Apple, to teraz Motorola szydzi z iPhone’a 4. W reklamie Droida X, która ukazała się w „The New York Times”, Motorola obiecuje, że „telefon ma podwójną antenę, więc aparat można trzymać w dowolny sposób”. I tak nie straci zasięgu.

Uszczypliwość ma sens tylko dlatego, że iPhone zyskał pozycję dominującą na rynku smartphone’ów w USA, więc stanowi oczywisty cel ataku.

Zgoda, sami nie mogliśmy się powstrzymać przed potraktowaniem zagadnienia problemów z zasięgiem z przymrużeniem oka. Temat jest tak wdzięczny, że aż się o to prosi. [Brian Barrett/giz, The Next Web]


podobne treści


  • kozi88

    A czyżby cały ten tekst opisujący owego smartphon’a nie był stylizowany przypadkiem na sposób wypowiadania się – a raczej sposób prezentacji Steve’a Jobs’a? ;)