news

Reklama iPhone’a 4S ze Świętym Mikołajem jest najskuteczniejszą reklamą świąteczną

Według Ace Metrix świąteczna reklama iPhone’a 4S z udziałem Świętego Mikołaja jest najskuteczniejszą reklamą w tym okresie. Reklama wypadła o 8 procent lepiej od innych reklam.

Klip, wykorzystujący głównie Siri, otrzymał wynik 652 punktów na 950 możliwych. Ocena zawierała opinię na temat siły przekonywania, poprawności informacji i czy da się ją znieść na dłuższą metę. Wynik 652 punktów jest lepszy o 8% od średnich wyników innych reklam.

Firmy dobrze wiedzą, że wykorzystanie motywu Świętego Mikołaja oznacza wyższe wskaźniki sprzedaży (35 reklam w USA w 2011 roku zawierało występ Świętego Mikołaja). Tutaj jego wizerunek został tak dobrze przedstawiony, że reklama zasłużyła na miano najlepszej w świątecznym sezonie. [Electronista]


podobne treści


  • user

    Piotr zjadł ‚m’ w Swiętym :)