news

„Prosimy wrócić na swoje miejsca i podnieść żuchwy”

Załoga lotu British Airways z Londynu do Hong Kongu bardzo długo przepraszała 275
pasażerów, którzy usłyszeli wiadomość o awaryjnym lądowaniu. Nagranie włączyło się przez
przypadek, ale przez jeden moment wszyscy byli przekonani, że mają się przygotować do awaryjnego lądowania, a samolot zaraz będzie musiał wodować. Właśnie znajdował się nad Morzem Północnym.

BA zapewnia, że załoga od razu wyjaśniła, że to pomyłka i lot może być kontynuowany bez przeszkód. Pasażerowie zapewniają jednak, że są wstrząśnięci i rozważają pozwanie linii lotniczych do sądu. Rzecznik BA powiedział, że śledztwo ustali, czy wiadomość została włączona przez członka załogi czy winny jest komputer. [Kat Hannaford/giz, Reuters]


podobne treści


  • Piotr Kowalczyk

    nie no, oczywiście najlepiej pozwać. bo są wstrząśnięci. głupota.

  • zzz

    To się nazywa „easy money” ;>