news

Pong na iPhonie, interaktywny billboard i piękni ludzie

Jeśli jeszcze nie wiecie, jak powinien wyglądać przeciętny użytkownik iPhona, wtedy koniecznie powinniście obejrzeć spot reklamujący sieć fast-foodów McDonalds w Szwecji.

Macie śnieżnobiały uśmiech od ucha do ucha, smartfon firmy Apple, dużo wolnego czasu i stylistę z dostępem do waszego konta bankowego, na którym nigdy nie brakuje kasy? Osoby pasującego do tego opisu wystąpiły w reklamie najnowszego pomysłu na zaciągnięcie ludzi do jadłodajni (wybaczcie, ale mi słowo „restauracja” nie przejdzie mi, nonem omen, przez gardło) McDonalds.

By wygrać kupon na darmowe jedzenie wystarczy wpisać w swoim iPhonie adres strony picknplay.se i z pomocą GPS-a wziąć udział w 30-sekundowej grze w Ponga. [CNet]


podobne treści