news

Polscy studenci wygrali konkurs Google

Studenci warszawskiej SGH zdobyli wysokie miejsce w konkursie Google na zorganizowanie
najlepszej kampanii marketingowej w Internecie. Drugi raz z rzędu byli najlepsi w Europie.

Google Online Marketing Challenge ma dostarczać praktycznego doświadczenia w zakresie
reklamy internetowej. Kampania – wcale nie wirtualna – trwała trzy tygodnie, a w styczniu międzynarodowe jury otrzymało raporty zespołów z całego świata. Wśród najlepszej piętnastki znalazły się polskie zgłoszenia: z Szkoły Głównej Handlowej oraz poznańskiego UAM. Na Starym Kontynencie zwyciężyła drużyna z Warszawy, która opracowała strategię dla szkoły tańca Riviera.

Grupa musiała wykorzystać technologie Google: AdWords i AdSense, ale nie przekroczyć budżetu. Do promocji szkoły wykorzystano także YouTube oraz serwisy społecznościowe.

Ponowna wygrana studentów SGH w Europie w Online Marketing Challenge to wielkie osiągnięcie – w tegorocznej edycji wzięły udział aż 3 tysiące zespołów z 65 państw, rok temu było ich 2187 z 57 państw. Światowym zwycięzcą tegorocznej edycji jest
zespół z Uniwersytetu Zachodniej Australii.
[Onet, Online Challenge]


podobne treści