news

Nowy sposób na PR?

Wzorem Apple, Motorola kazała pracownikom rozrzucać nowe modele
telefonów w publicznych miejscach. Tym razem, w siłowni przy waszyngtońskim biurze
operatora komórkowego Verizon znalazł się egzemplarz
telefonu Motorola Droid Shadow.

Shadow to drugi model Drioda Motoroli. Wiemy już, że będzie miał kamerę z matrycą 8 MP, kręcącą także filmy 720p, ekran o przekątnej 4,3 cala oraz na pewno pojawi się z wgranym Androidem Froyo. Tym nowym i superszybkim.

Mogłabym nawet uwierzyć, że naprawdę winne jest roztargnienie właściciela telefonu, gdyby nie dalsze szczegóły. Podobno pracownik siłowni, oddając aparat, zadał kilka pytań dotyczących Droida i otrzymał następujące informacje: telefon ma pamięć 16 GB, procesor Snapdragon i port HDMI. To sobie porozmawiali. Motorola powinna zainwestować w lepszych specjalistów od PR, bo ten pomysł już był. [Kat Hannaford/giz]


podobne treści