news

Nowoczesna strategia marketingowa – dopiec Apple

Reklama Droida X od Motoroli w dzisiejszym wydaniu „NYTimes’a” to nie
pierwszy
, a nawet nie drugi przekaz, w którym konkurencja pije do kłopotów z zasięgiem w
iPhonie 4. Chyba już wystarczy?

Najwyraźniej nie, a ponieważ Apple odniósł się do innych producentów smartfonów na słynnej konferencji, owi producenci też uznali, że mają prawo odnosić się do Apple. Steve Jobs przekonywał na scenie, że kwestia słabnącego zasięgu w iPhonie 4 dotyczy nie tylko telefonu Apple. Jego zdaniem, podobne zjawisko można zaobserwować w aparatach konkurencji. BlackBerry, Nokia, HTC i Samsung wydały oficjalne i półoficjalne komunikaty, w których zaprzeczają, jakoby w ich produktach występował problem „dotyku śmierci”.

Motorola postanowiła zrobić to inaczej, w reklamie: „Wierzymy, że klient nie powinien być zmuszony do strojenia telefonu w etui, by sprzęt mógł działać prawidłowo. Dlatego Droid X posiada podwójną antenę, która zapewnia świetną jakość połączenia niezależnie od tego, jak telefon jest trzymany”.

Człowiek się czasem czuje jak na trybunach meczu. [Brian Barrett/giz, Droid Life]


podobne treści


  • gjgh

    motoroli i tak już nic nie pomoże…