biznesinternet

Nowe narzędzie do analizowania, monitorowania marki w Sieci i dotarcia do twórców opinii

Social Insights Landscape – tak nazywa się kolejne rozwiązanie, które ma umożliwić szybkie i proste analizowanie i monitorowanie na bieżąco marki w Internecie, z naciskiem na media społecznościowe.

Narzędzie stworzone przez Replise Poland skierowane jest tych do branż i sektorów, w których marki i ich produkty są częstym tematem dyskusji online. Twórcy Social Insights Landscape zapewniają, że klient dogłębnie pozna pozycję swojej marki, będzie miał dostęp do insightów konsumenckich w swojej branży oraz dostrzeże ogólny obraz rynku i określonego sektora wraz z pogłębioną analizą konkurencji. Jednocześnie umożliwi bezpośrednie dotarcie do liderów opinii oraz najbardziej aktywnych komentatorów.

Replise dostosowuje pakiety do konkretnej branży. Istnieją one dla firm związanych między innymi z telekomami, motoryzacją i żywnością (w tym również napojów i alkoholi). Każdy z pakietów zawiera szczegółowy podział na konkretne grupy produktów, charakterystyczne dla danego rynku i klienta. Dzięki nim ma się dostęp do danych historycznych z ostatnich dwunastu miesięcy, nielimitowaną liczbę słów kluczowych dla firmy i jej konkurencji, z uwzględnieniem wszystkich odmian językowych.

System wydaje się być całkiem dokładny – wszelkie pozyskane przez niego informacje są dokładnie sprawdzane i segregowane. Wzmianki na temat konkretnych tematów są przedstawiane w pięciostopniowej skali, która daje pogłębiony obraz określonego tematu. Dodatkowym atutem jest możliwość uzyskania raportów z innych rynków europejskich, które dostępne są w jednym interfejsie i modelu raportowania. Narzędzie oraz raporty mogą być przygotowywane w języku polskim lub angielskim.

Na istnieniu SIL zyskać możecie również Wy – aktywnie komentując nasze wpisy tutaj i na Facebooku „wystawicie” się na widok producentom gadżetów, którzy pewnego dnia mogą zapukać do Waszych drzwi z prośbą o opinię, fachowca. Tym samym zachęcamy nie tylko do „lubienia” nas, ale również wypowiadania się na Wasze ulubione tematy.


podobne treści