newstablety

Nowa reklama Samsunga Galaxy Tab punktuje iPada

W najnowszym prawie dwuminutowym spocie reklamowym Samsunga widzimy jak na dłoni wszystkie zalety tabletu Galaxy Tab: obsługę Adobe Flash, wymienne 32GB pamięci flash, skierowaną w stronę użytkownika kamerkę, integrację z Mapami Google oraz wiele innych.

Pierwszą myślą, która przyszła mi do głowy w trakcie oglądania reklamy tabletu było: dlaczego iPad nie oferuje podobnych, na pierwszy rzut oka łatwych do zaimplementowania funkcji? Niektórzy z was pewnie sobie pomyślą, że się czepiam. Warto się jednak zastanowić, czy gdyby iPad był wyposażony w te kilka udogodnień (w tym prowadzenie wideorozmów), to czy tablety konkurencji (w tym Samsunga) miałby w starciu z nim jakiekolwiek szanse? [YouTube]

#!#ankieta#!#


podobne treści


  • Dawid Krysiak

    odpowiedź prosta – gdyby miał wszystko, nie byłoby powodu do wydawania kolejnych wersji (poza zwiększaniem ilości pamięci, MHz procka i ew. nowe technologie typu retina display). A tak – podobnie jak z iphonem – robimy nieco okrojony sprzęt – come on, w czasie kiedy moja stara komórka ma 3g, (choć nie potrafi tego sensownie wykorzystać, chyba że zastosuję komórkę w roli modemu dla laptopa) pierwszy iphone nawet 3g nie miał… Tu będzie podobnie…

  • dfgsedgse

    Taaa… Galaxy tab jest o jakieś 25% droższy od iPada

  • ewww

    galaxy tab to nie jest klasa ipada. tanie bmv(galxy Tab) vs merc (ipad)

  • Anonim

    tak jak pisze Dawid, co można by dać później gdy wszystko już jest :/

  • tobo

    zawszę zastanawia mnie sensowność porównywania co jest lepsze dla jednego ipad bo ma to i to a dla innych chińska podróbka bo jest tania i spełnia podstawowe potrzeby wiec przestańcie się onanizować nad swoimi gadżetami :)

  • Anonim

    ale to jest blog o gadżetach i jesli mają ochotę się trochę nad nimi pospuszczać to gołahed