designnews

Nowa grupa docelowa: obdartusy

Znacie osoby, które nie chcą kupować nowych rzeczy, ponieważ
wyglądają na nienoszone i są… za ładne? Chętniej wydadzą ciężko zarobiony grosz na
dżinsy, które od razu wyglądają na pięcioletnie? Właśnie te osoby upatrzyli sobie teraz producenci akcesoriów (dżinsów wyjętych psu z gardła już wszędzie pełno).

Amerykańska firma Nixon proponuje zegarki z kolekcji Gunship, z których szybko będzie ścierać się farba. Dzięki temu, każdy zegarek będzie po krótkim czasie jedyny w swoim rodzaju, a ponadto będzie świetnym dowodem na to, że właściciel był komandosem/ochroniarzem gwiazd/podróżnikiem/wojownikiem/pracownikiem call center. Ceny: od 190 do 500 niestartych zielonych. [Kat Hannaford/giz, Nixon, Acquire, OhGizmo]


podobne treści