news

Nowa, dziwaczna reklama smartfona HTC One

HTC – nie idź tą drogą. Nie ma żadnych wątpliwości, że jednym z powodów dla których smartfony tajwańskiej firmy nie sprzedają się tak dobrze, jak choćby urządzenia Samsunga jest ich niedostateczna, niedorastająca do pięt kunsztowi marketingowców koreańskiego giganta, nieefektywna promocja. Wraz z HTC One, Tajwańczycy zamierzali przerwać beznadziejną passę i wreszcie pokazać światu na co stać jej ekspertów od reklamy. Czy rzeczywiście im się to udało?

Cóż, najogólniej mówiąc – niekoniecznie. HTC postanowiło tym razem postawić i przygotowało w kooperacji z ekipą Funny or Die coś na kształt komediowego klipu promocyjnego smartfona HTC One z Jamesem Van Der Beekiem w roli głównej. Tuż po pojawieniu się w serwisie YouTube – wideo natychmiast zostało z niego usunięte (najpewniej na życzenie samego HTC), ale jak to już w Internecie bywa, jego kopie w mgnieniu oka zalały wszelkie możliwe zakątki sieci. I raczej już ich nie opuści, ponieważ zgodnie z doniesieniami serwisu AdAge właśnie dziś nastąpi oficjalny debiut reklamy (26 kwietnia pojawi się także w wybranych kinach).

Choć na tle poprzednich poczynań HTC w zakresie promocji swych flagowych urządzeń poniższy spot prezentuje się naprawdę okazale, to… cóż, na jego podstawie raczej trudno wróżyć One nazbyt kolorową przyszłość.

Dobrze, że to chociaż całkiem niezły smartfon.

Źródło: Engadget.com


podobne treści