wtf

Na oficjalnym profilu Samsunga tweetowano z iPhone’a

„Via Twitter for iPhone”. Niby nic, a może poważnie odbić się na wizerunku firmy. Zwłaszcza, jeśli jest ona największym konkurentem Apple.

Dział marketingu Samsunga zaliczył potężną wpadkę. Na oficjalnym kanale firmy na Twitterze opublikowano wiadomość, która w założeniu miała promować Galaxy Note 9. W założeniu, ponieważ w praktyce stała się niemałym problemem dla firmy. Wszystko przez to, że wysłaną ją z iPhone’a.

Fakt, że Samsung wysyła tweety z iPhone’a wychwycił youtuber Marques Brownlee. Jak to zwykle w takich przypadkach bywa, puścił wpadkę Samsunga w obieg, a ta zaczęła krążyć i wróciła do działu marketingu firmy, w którym z kolei ktoś wpadkę zauważył i postanowił problem wizerunkowy rozwiązać. I to ostatecznie. Nie skasowano bowiem tylko jednego tweeta, skasowano bowiem od razu całe konto @samsungmobileng.

Zapewne anglojęzyczne konto Samsunga wróci niebawem na Twittera, ale raczej dopiero po wprowadzeniu procedur, które mają zapobiec podobnym wpadkom w przyszłości.

podobne treści