wtfwynalazki

Możesz pominąć reklamę jeśli wykrzyczysz nazwę firmy

Marzeniem chyba każdego marketingowca jest by marka, nad którą pracuje, wbiła się na stałe w świadomość odbiorcy. A co jest bardziej skuteczne niż tysiąckrotne powtarzanie jej nazwy? Powtórzenie jej z własnej woli.

W czerwcu donosiliśmy o tym, że Sony złożyło patent na system, który pozwalałby przerywać grę reklamami. Teraz poszło o krok dalej wnioskując o przyznanie patentu na system, który pozwoli uniknąć oglądania reklam pod warunkiem, że użytkownik wykrzyczy nazwę reklamowanego produktu lub usługi.

Paranoja? Możliwe, ale jeśli połączyć oba patenty otrzymamy prawdziwą maszynę zagłady, w której, aby wrócić do gry, trzeba będzie z radością wykrzyczeć hasło reklamowe np. McDonalda. Na razie nie wiadomo czy Sony zamierza w jakiś sposób łączyć ze sobą oba pomysły, nie wiadomo nawet czy ten patent zostanie im przyznany. Ale nie takie rzeczy już patentowano.

[Engadget]


podobne treści