designnews

Minimalistyczne opakowania dobrze znanych produktów

Opakowania produktów spożywczych często zamiast przyciągać uwagę prostotą wykonania, próbują atakować nasze oczy pstrokatymi kolorami i dziwnymi kształtami. A gdyby tak obedrzeć je z nich i dać szansę minimalizmowi?

Projektanci z firmy A2591 wzięli na warsztat znane smakołyki (no może poza sprejem do czyszczenia i prezerwatywami) i przerobili ich opakowania na własny, minimalistyczny sposób i pozbawili je niepotrzebnych napisów i kolorów. Powstały w ten sposób dwa projekty: pierwszy bez większości barw oraz drugi, o wiele bardziej ascetyczny i robiący dobre wrażenie (przynajmniej na mnie) pozbawiony wszystkiego poza logo i nazwą produktu:

Your Favorite Delicious Snacks Get a Minimalist Transformation

Czy istnieje szansa na to, że zobaczymy kiedyś na półkach w sklepach w ten sposób wyglądające opakowania? [A2591, The Daily What]

#!#ankieta#!#


podobne treści


  • Anna Piwnicka

    Jak w Ikei :)

  • Hubert Rosiński

    Zdecydowanie NIE, bo jak sam wspomniałeś mocne kontrasty i kolory przyciągają oko klienta…:/ A szkoda bo fajne projekciki.

  • ybt

    zdecydowane tak, w lunaparku kolorów i wzorów na półce sklepowej, proste logo sie wyróżnia,

  • 1.patryk.4

    Ładne, aczkolwiek jakoś specjalnie się nie napracowali. Jak spojrzałem na resztę prac, to nic nie zrobili oprócz pozostawienia samego logo. I tak w każdym. Każdy mógłby sobie takie coś wymyślić. Też mi praca :)

  • fostrowski

    nie sądziłem że może to tak ładnie wyglądać, szczególnie RED BULL i CORN FLAKES

  • Anonim

    1.patryk.4, bez urazy, mylisz się.
    Jak każdy może to proszę bardzo, o ile jesteś tak dobry jak myślisz, zarobisz na pewno więcej niż obecnie. Daj znać jak już otworzysz własne biuro projektowe, pogratuluję. :)

  • Hubert Rosiński

    Kindof ma racje.
    Jestem projektantem grafiki i nie sztuką jest naćkać miliony grafik na siebie, umiejętności można pokazać przekazując tyle samo w dużo mniejszej grafice, kiedy każdy najmniejszy szczegół jest zauważalny

  • harylog

    Sam fakt, jak dobrze się prezentują „minimalistyczne” wersje opakowań, świetnie świadczy o profesjonalnym podejściu projektanta. Nie zgodzę się też, że zawsze „minimalistyczne” opakowanie będzie lepszym rozwiązaniem. Fakt – może się wyróżniać, ale czy wystarczająco zachęci do zkupu?